ja moze powiem tak. jako ze jestem posiadaczem fabki z 1.6tdi i wlasnie czescie 1,2tsi jest montowany w fabiach niz w octaviach powiem kilka slow.
w fabiiclub mamy kilka panow z 1.2tsi i kilku z 1.6 tdi
wiec porownanie mamy spore.
w fabii 1.2 tsi 105hp robi wiatrak z diesla i z duzo mocniejszych benzyn w innych autach
silnik jest rewelacyjny jesli chodzi o osiagi.
ale przytocze kilka spostrzezen posiadaczy. silnik potrafi byc bardzo oszczedny jak sie go nie depnie. w miescie ideal. ale... jak depnie w miescie to koleka pisal ze 13 L to zaden problem.
drugi kolega powiedzial ze ten silnik nie nadaja sie kompletnie na autostrade. od 0-100 super. powyzej 160 lipa i pali jak smok.
ja tez pojechalem na jazde testowa roomsterem 1.2 tsi. fajnie sie zbiera ,ale nie czuc tego wciskania w fotel jak w dieslu, choc przyspieszenie duzo lepsze.
ja lubie deptac na trasie a jezdzic eko w miecie. diesel w miescie pali mi 5,5-6,5
na trasie tak samo
tsi z kolei musialbym sie hamowac ze wzgledu na koszty. 10l z baku dla mnie jest nieakceptowalne
w fabiiclub mamy kilka panow z 1.2tsi i kilku z 1.6 tdi
wiec porownanie mamy spore.
w fabii 1.2 tsi 105hp robi wiatrak z diesla i z duzo mocniejszych benzyn w innych autach
silnik jest rewelacyjny jesli chodzi o osiagi.
ale przytocze kilka spostrzezen posiadaczy. silnik potrafi byc bardzo oszczedny jak sie go nie depnie. w miescie ideal. ale... jak depnie w miescie to koleka pisal ze 13 L to zaden problem.
drugi kolega powiedzial ze ten silnik nie nadaja sie kompletnie na autostrade. od 0-100 super. powyzej 160 lipa i pali jak smok.
ja tez pojechalem na jazde testowa roomsterem 1.2 tsi. fajnie sie zbiera ,ale nie czuc tego wciskania w fotel jak w dieslu, choc przyspieszenie duzo lepsze.
ja lubie deptac na trasie a jezdzic eko w miecie. diesel w miescie pali mi 5,5-6,5
na trasie tak samo
tsi z kolei musialbym sie hamowac ze wzgledu na koszty. 10l z baku dla mnie jest nieakceptowalne
Komentarz